Svētdiena, 3. Jūlijs. Verita, Everita, Benita, Sulamīte

Intervija ar "Country Bauska" organizatoru Mārtiņu Ružu.

8. februāris, 21:41

Country Bauska

Balstoties uz atsauksmēm un lielo ažiotāžu, kas radusies festivāla "Country Bauska" ilggadējo organizatoru ceļu šķiršanos un festivālu pārtapšanu jaunā veidolā, portāls www.CountryMusic.lv ir sazinājies ar šā gada festivāla "Country Bauska" organizatoru Mārtiņu Ružu. Mārtiņš ir laipni piekritis atbildēt uz mums interesējušiem jautājumiem, kas attiecas uz šā gada festivāla gatavošanas procesu.

Visiem jau ir zināms fakts, kas bija pārsteidzošs kā pērkons ziemas laikā, tavs un Ulda Ozoliņa ceļš šķīrās. Varbūt pāris vārdos no sevis, kāpēc turpmākais darbs neliekas saistošs?

15 gadi kopā strādājot ir ilgs laiks. Ir bijuši gan pacilājoši mirkļi, gan rūgtuma pilnas mieles. Katrā gadījumā pats nebiju gaidījis šādu pavērsienu. Nekomentēšu sīkumos kas un kāpēc, taču varu godīgi pateikt, ka es nebiju iniciators notikušajā. Pirms diviem gadiem līdz manīm bija nonākušas runas, ka jau tad manam bijušajam kolēģim ir citi plāni attiecībā uz festivālu. Pagājušajā gadā tie realizējās.

                Lai kliedētu nepatiesas baumas un apmelojumus, vēlos vienā lietā viest skaidrību. Jau augustā mums ar UO bija skaidrs , ka turpmāko sadarbību neturpināsim. Katra puse rudenī iesniedza Bauskas domē savu piedāvājumu par 2016. gada festivāla rīkošanu. 2.decembrī tikām aicināti uz Bauskas domes darba sanāksmi, kur varējām prezentēt savu skatījumu par nākamo festivālu. Manā prezentācijā bija daudz jaunu ideju tāpēc ar balsu vairākumu, dome nolēma atbalstīt sadarbību ar mani. Tomēr galvenie faktori, kas ietekmēja domes lēmumu bija tas, ka tiks saglabāta pieejama ieejas maksa, nav nepieciešams nesamērīgs finansu atbalsts,  kā arī tas, ka pēc daudziem gadiem festivālā atkal piedalīsies grupa Dakota un leģendārais Edvīns Zariņš.

Festivāls "Country Bauska" ir ar 18 gadus ilgu vēsturi, izaugusi vesela paaudze, kuri festivālu sauc par gada notikumu nr.1 Vai tevis organizētais festivāls tagad nesīs kādas izmaiņas?

Skatoties no malas festivāls bija iegājis stagnācijas fāzē. Es domāju tieši par programmu un mākslinieku piedāvājumu. Latvijas grupas ir tik cik tās ir, taču ja tiek dalīti labajos un sliktajos, kurus aicināsim un kurus nē, tad tas arī noved pie tā, ka apmeklētāji izvēlas citas izklaides iespējas.

Pa šiem gadiem esmu nodarbojies ar festivāla saimniecisko pusi. Neesmu izteicis savas pretenzijas par vienu vai otru sastāvu, kas piedalās festivālā, lai gan kā aktīvam mūziķim man bija savs vērtējums.

Šī gada festivāla programma ir publicēta. Pirmā diena ir veltīta vairāk  Edvīnam Zariņam un Dakotai , jo tieši 1996. gads bija šīs grupas dibināšanas gads, tāpēc izvēlējos sastāvus, kas ir bijušas vairāk vai mazāk saistīti ar Dakotu, tostarp grupa “Jonis” no Lietuvas.

Ja neskaita pirmos divus festivālus, tad mūsu publikai nebija iespēja iepazīties ar igauņu country mūziķiem un šogad šī netaisnība tiek lauzta ar Kaidi un Barn Brothers.

Visas līdzšinējās ierastās lietas tiek saglabātas klāt nākot jaunām – otrā skatuve u.c. Visu neatklāšu , lai ir iespējams laiku pa laikam jaunumus publicēt www.countrymusic.lv.

Festivāla mājas lapā countrybauska.lv varam aplūkot šā gada viesmāksliniekus un vietējos mūziķus, kuri piedalīsies festivālā, kāpēc tieši šāda izvēle?

Festivāls ir svētki visām grupām, kas spēlē šinī stilā. Programmā centos iekļaut arī tās grupas, kas pēdējos gadus nebija bijušas festivālā. Kas attiecas par viesmāksliniekiem, tad šeit bija vēlme paņemt grupas , kas ir dinamiskas un var publiku uzvilkt, pacelt, nevis iemidzināt ar sērīgām balādēm.

Daudzi Country mūzikas pazinēji un vienkārši fani interesējas, kāpēc country mūzikas festivālā ir iekļauti mākslinieki, kuri paši apgalvo, ka nespēlē country mūziku?

Šeit noteikti runa par grupu Apvedceļš. Ir arī pietiekami liels skaits pretējā viedokļa paudēju, kurā skan izskan jautājums kāpēc, Apvedceļš pie mums festivālā ir bijis tikai vienu reizi? Grupa šobrīd strādā pie festivāla country repertuāra un tāpēc vien ir vērts atbraukt viņus paklausīties.

Kādus gadus atpakaļ vienā no festivāliem cilvēki bija sašutuši, ka grupa "Klaidonis" no country festivāla skatuves dziedāja dziesmu "Zilie lini".. Vai tevi nebaida, ka šāda negatīva attieksme varētu būt grupas "Apvedceļš", dziesmas "Zemenes" dēļ?

Grupas pašas izvēlas repertuāru ko viņi atskaņos festivālā, tas arī attiecas uz “Klaidoņa” izpildītajiem “Zilajiem liniem”. Dziesma tāpat kā visa programma tika izpildīta labā profesionālā līmenī un ar country aranžējumu. Neatceros, ka šīs dziesmas laikā cilvēki masveidā būtu gājuši prom vai spieduši ausis ciet. Negatīva attieksme ir tikai dažiem indivīdiem, kas sevi cenšas pasniegt par vienīgajiem absolūtās patiesības paudējiem vadoties no stereotipiem un baidoties no visa kā jaunā. Neredzu problēmu, ja Apvedceļš spēlēs “Zemenes”, jo tiešām ļoti liela daļa Latvijas mīl šo dziesmu. Bez tam ir virkne Top grupu, kas spēlē un taisa kaverversijas tautā mīlētām dziesmām piemēram, Sestā Jūdze – Raimonda Paula “Pēc simts gadiem Piebalgā” vai Dakota – Gunāra Freidenfelda “Kamēr vari, tikmēr dari”. Par to nav jākaunas!

Jau ierasts, ka festivāla laikā Bauskas centrā pie veikala "Rimi" bija skatuve, kur pilsētas iedzīvotāji un viesi varēja baudīt koncertu bez maksas, vai tāda skatuve ir paredzēta arī šogad?

Rimi koncerts būs, bet šogad mēs gribam uz tās veidot programmu no citiem māksliniekiem, kas nebūs uz lielās festivāla skatuves. Tāpat ir ieceres un plāni par dažādām aktivitātēm pilsētā, bet par to vēlāk, kad būsim sakārtojuši visas organizatoriskās lietas.

Lielāks akcents uz sadarbību šogad tiek veidots ar līnijdejotājiem, ir dzirdētas neapmierinātas runas, ka līnijdejotāji aizņem lielu daļu no kopējā dejošanas plača neļaujot visiem dejot gribētājiem, vai ir kādas ieceres ko mainīt?

Šogad mēs gaidām līnijdejotāju pieplūdumu ne tikai no Latvijas, jo iepriekšējos gadus viņi nepamatoti bija atstāti novārtā, lai gan ir vieni no galvenajiem festivāla atbalstītajiem. Otrā skatuve šogad ir tieši paredzēta līnijdejotājiem un sadarbībā ar Dzintru Rozīti šeit būs iespējas iemācīties gan līnijdejas, gan western pāru dejas, gan novērtēt Latvijas līnijdeju kolektīvu sniegumu. Mēs strādājam pie tā, lai nodrošinātu līnijdejotājus ar deju grīdu un nebūtu jāmežģī kājas uz asfalta kā līdz šim. Ar skatuves kompāniju ir vienošanās par īpašas platformas izbūvi uz kuras starp mūziķu uznācieniem būs labāko Baltijas līnijdeju kolektīvu priekšnesumi.

Noteikti visus interesēs sadzīviskās lietas šogad, cik maksās festivāls "Country Bauska" apmeklētājiem, kādas būs biļešu cenas, automašīnu novietošana, teltis un taml.?

Tā informācija ir atrodama mūsu mājaslapā countrybauska.lv. Visas cenas paliek nemainīgas kā 2015.gadā gan attiecībā uz ieejas maksu , gan teltīm.

Šis būs tevis pirmais organizētais festivāls bez Ulda Ozoliņa, vai ir kādas ieceres ko varbūt vēlies īstenot turpmākajos festivālos?

Priekš manis vienmēr ir bijis svarīgi pasākumā darīt maksimāli visu, lai apmeklētāji, mūziķi, sadarbības partneri aizbrauktu prom ar labām emocijām. Festivāla organizēšana ir darbs gada garumā, bet pēdējā nedēļa ir īpaši saspringta.  Ir labi, ja blakus ir cilvēki uz kuriem var paļauties un kuri līdztekus strādā ar tādu pašu atdevi. Diemžēl tā līdz šim nav bijis un tā nav publiski redzamā daļa. Esmu šos 15 gadus strādājis nežēlodams sevi, uzņemoties visu smagumu un atbildību, tāpēc neredzu, ka šis festivāls ar kaut ko atšķirsies. Kā kuģa kapteinis esmu bijis pirmais, kas uzkāpj un pēdējais, kas nokāpj no kuģa klāja.

Festivālam ir iespējas augt gan skaitliski , gan kvalitatīvi un šobrīd man, kā nekad iepriekš, ir ļoti laba, jauna komanda ar kuru to būs iespējams realizēt.

Mērķis nākamajiem gadiem ir pavērt ceļu uz Bausku lielajām country mūzikas zvaigznēm.

Ko tu gribētu novēlēt šā gada festivāla "Country Bauska" apmeklētājam?

Labu laiku, labas domas un daudz patīkamu brīžu 8. un 9. jūlijā Bauskas Pilskalna estrādē 18. starptautiskajā country mūzikas festivālā “Country Bauska”.

Aigars Liepiņš, portāls www.CountryMusic.lv

Esošie komentāri (61)
kolekcionēju cepures: Šajā lapā neesmu ne par vienu ieņirgusi un ne vienu neesmu aizvainojusi, vispār neko neesmu rakstījusi. :)) Pati gan sapratu , ka bezkaunīgie komentāri no cienījamās Dzintras kundzes ir adresēti man. Paldies , paldies , paldies. Jūtos pagodināta. Es pārdomāju , uz Ogri nebraukšu , uz tikšanos Bauskā !!!!! Vēlu veiksmi !
1. Apr, 22:02
kolekcionēju cepures: Šajā lapā neesmu ne par vienu ieņirgusi un ne vienu neesmu aizvainojusi, vispār neko neesmu rakstījusi. :)) Pati gan sapratu , ka bezkaunīgie komentāri no cienījamās Dzintras kundzes ir adresēti man. Paldies , paldies , paldies. Jūtos pagodināta. Es pārdomāju , uz Ogri nebraukšu , uz tikšanos Bauskā !!!!! Vēlu veiksmi !
1. Apr, 22:02
kolekcionēju cepures: Šajā lapā neesmu ne par vienu ieņirgusi un ne vienu neesmu aizvainojusi, vispār neko neesmu rakstījusi. :)) Pati gan sapratu , ka bezkaunīgie komentāri no cienījamās Dzintras kundzes ir adresēti man. Paldies , paldies , paldies. Jūtos pagodināta. Es pārdomāju , uz Ogri nebraukšu , uz tikšanos Bauskā !!!!! Vēlu veiksmi !
1. Apr, 21:59
Inga: Roland:)parasti tā dēvē,parasti!!!
1. Apr, 20:36
Rolands Millers: Inga, ģimeni parasti dēvē pēc vīra uzvārda, tātad Millera ģimene. Un jūs to pareizi uztverat - traģēdijas šeit nav nekādas.
1. Apr, 19:32
Rolands Millers: Ilzīt, neņemiet ļaunā, bet jūs jau pati tā par sevi.
1. Apr, 19:28
Ilzīte: Roland!Pēc kuras grāmatas Jūs noteicāt manu vērtību skalu? Ja Jūs mani ieraudzītu, Jums pat prātā nenāktu nosaukt mani par sievieti ar zemu pašnovērtējumu.Varu piebilst, ka man ar humora sajūtu gan man viss kārtībā. Dārgais Roland, varbūt vajag palasīt kaut ko arī par sievietēm, ne tikai apgūt teorijas. Tādi pārlieku teorētiski vīrieši, kuriem trūkst dzīves gudrība, un kuri ir spējīgi nepazīstot sievieti izteikt vērtējumu par viņu, nav īpaši vīrišķīgi un cienījami. Jums kaut kā te izdodas- aizvainot visus, kuri nav jums pa prātam, vai atļaujas runāt pretī! :*
1. Apr, 19:20
Inga: nosmējos......paldies par smieklu devu Rozīšu ģimenei:)un brīvdienas var sākties!!!:)
1. Apr, 19:18
Rolands Millers: Ilzīt, jums ir ļoti zems pašnovērtējums, tas var traucēt dzīvē. Bet nu par jūsu teikto - bingo! - tieši tā. Ir tāda krievu grupa ( vismaz bija) "Bering Strait", kurai bija ļoti svarīgi kļūt par kantrī grupu. Viņi pilnā sastāvā emigrēja uz ASV un apmetās uz dzīvi, ne vairāk, ne mazāk, kā pašā Nešvilā un sacerēja un ierakstīja tur vairākus albumus un iekļuva kantrī mūziķu sarakstos.
1. Apr, 18:58
Rolands Millers: Jûs laikam palaidāt garām manu domu pašā sākumā. Es teicu, ka diskusija par to, kas ir kantrī ir interesanta, bet bezcerīga. Tai nav iznākuma. Un man nav saprotams, kādēļ ir tik svarīgi - kantrī, nekantrī, kantriskāks, mazāk kantrisks, šlāgeris u.t.t. Vai mums obligāti kaut kas ir jāievieto profesiju katalogā. Ja man patīk kāda dziesma, man vienalga vai kāds to sauks par kantāti vai častušku, man viņa patiks. Bet neņemiet ļaunā, tāpat man patīk arī diskutēt.
1. Apr, 18:43
Biedrība Varavīksne: Pateicoties Dz.Rozītes paziņojumam, sapratu, ka Ogrē būs seksuālo minoritāšu, transvestītu un svešvalodīgo tusiņš siena vālos ar jautrām dejām, un kas to zin ar kādu mūziku. Galvenais atcerēties, ka zem katras cepures vajag pa grāmatai, ko brīvos brīžos palasīties, jo tas pierādīs mūsu izpratni par pareizu dejošanu, dziedāšanu un klausīšanos. Lielākā Amerikas daļa sen ir atzinusi viendzimuma attiecības, re kā mēs Ogrē ieviesīsim konkrētu Amerikas demokrātijas vadlīniju. Lai slava Dzintrai!
1. Apr, 17:56
Ilzīte: Beidzot skaidrs, man īpaši neapķērīgajai, aizbraucu uz štatiem, uzrauju vienu sevis sacerētu gabalu, un paldies grāmatām, beidzot tā būs kantrī dziesma. Aleluja!!! Cik dienas vajadzētu, lai šo te saprastu...
1. Apr, 17:56
Ej tu nost: Roland, ir jāmācās ne tikai definīcijas, bet arī klausīties. Jo šajā diskusijā Jūs nedzirdat un pat nenojaušat, ko saku, savukārt pats nonācāt pretrunās!
1. Apr, 17:53
Rolands Millers: Un starp citu definīcijas neradu es, man vienkārši piemīt netikums tās lasīt. Definīcijas rada muzikologi.
1. Apr, 17:42
Rolands Millers: Nu neķersimies atkal pie rasēm. Latvju dainas sacer Latvijā un kantrī sacer Amerikā. Rasei nav nozīmes.
Ar hokeju viss ir kārtībā - visi kas spēlē šo kanādiešu spēli ir hokejisti (visi, kas izpilda kantrī mūziku ir kantrī mūziķi). Bet ja kāds izdomās citu spēli uz ledus, tas nebūs hokejs.
Šeit labs piemērs ir Brazīlija, kur arī ir ļoti populāra kantrī mūzika, tikai viņi to sauc par "sertanežo" un nepretendē uz vārdu "country". Īsta latviešu kantrī grupa ir "Čikāgas piecīši", viņi dzīvo Amerikā un rada (vai pārtaisa) savu kantrī mūziku. Tā nāk no Amerikas.
1. Apr, 17:39
Ej tu nost: Pēc Jūsu piedāvātās definīcijas, par cik hokejs ir radies Kanādā, tad hokejisti var būt tikai kanādieši, latvieši, krievi, čehi, amerikāņi, u.c. ir hokeja elementu pielietotāji. Tas ir smieklīgi, ja kāds latvietis "labi pielieto hokeja elementus" viņš tomēr ir hokejists. Un balstīt mūzikas kvalitāti uz tās izcelsmes zemes pamatiem ir primitīvi.Amerikānis, kuram patīk latviešu kultūra un kurš ir gatavs to līdz mielēm iepazīt, ne lasīt par to teoriju grāmatās, var sacerēt arī dainas. Teorijas pārbaude Jums - Jūsuprāt visas latvju dainas ir sacerējusi tīrasiņu latvieši?!
1. Apr, 17:22
Rolands Millers: Ja teorijai nebūtu nekāda sakara ar vēlmi darīt, tad visi deltaplanieristi nosistos, daiveriem pārplītu plaušas un vindsērfingisti būtu aizpūsti jūrā, kur nu kurais.
1. Apr, 16:16
Rolands Millers: Nu definīcijas ir definīcijas. Ja kantrī ir Amerikā radīta mūzika, tad latvietis to izpildot ir kantrī dziedātājs. Vai tas, ko viņš sacerēs būs kantrī, domāju, ka nē. Vai amerikānis Amerikā var sacerēt latvju dainas? Nevar. Dziedāt var? Var, un būs latvju folklorists.
Diskusijas ir interesanta lieta un nekādā gadījumā nebojā pasākumu un ja kādam patīk dziesma, tad no tā, kurā "plauktiņā" mēs viņu ieliksim, tā nekļūs ne labāka, ne sliktāka.
1. Apr, 16:09
Ej tu nost: Kā vienu feinu pasākumu var pataisīt par primitīvu mācību stundu,klāstot visiem sen zināmu teoriju.Teorijai nekad nav bijusi liela saskare ar patiesi azartisku vēlmi darīt to kas patīk.Darīt to labi,darīšanas procesā pieaugt.Kāds neprātīgs apgalvojums, ka kantrī mūziku var radīt tikai tie un tie.Sescinu,Latvijā,neviens nav spējīgs radīt normālas kantrī dejas,nespēj radīt blūza un džeza skaņdarbus,nav spējīgs nodarboties ar jogu,nav spējīgs taisīt suši,nesaprot un nevar servē fondue,nemāks spēlēt hokeju, basketbolu, futbolu,... Tas ir neprāts!!!
1. Apr, 15:30
Dzintra Rozīte: Būtu labi, ja cilvēki vairāk analizētu un kritizētu, jo citādi visās jomās zūd kvalitāte! Es pametu šo saraksti, daudz citu darbu. Lai jums jauka diena!
Lai saule apspīd visus festivālus!
1. Apr, 15:19
Rolands Millers: Kantrī vesterna dejās vairāk, kā pusei mūzikas ir jābūt kantrī. Mums sacensībās šis izvērtējums ir visai vienkāršs - par kantrī tiek atzīta mūzika, kuru izpilda mākslinieks, kurš ir, vai ir bijis, kādā no oficiālajiem kantrī mūzikas sarakstiem (charts), vai arī pati dziesma ir bijusi šādā sarakstā. Vadoties no šāda viedokļa, katrā festivālā būs viens kantrī mākslinieks (Ogrē divi, ja Harmsas sadalam
1. Apr, 15:08
Dzintra Rozīte: Jānim. Piekrītu, par minoritātēm pārsteidzos, bet neatvainošos.
Annai: pazemot var tikai tos, kuri ir vāji. Varbūt nevajag parastu sarunu telpu pārvērst par ko tik traģisku. Neuztraucieties, esmu pieradusi pie bāleliņu uzbrukumiem. Nevienmam jau nepatīk, ka kāds atļaujas ko pakritizēt... mēs taču esam tik mīļa un maiga tauta! Reiz kāds kungs solījās mani atrast un nošaut. Ko nu? Latvijas ''kantristiem'' arī noteikti ir pa koltam zem gultas...
1. Apr, 15:08
Rolands Millers: Vēl nedaudz par pašu vārdu "country", ko daudzi asociē ar jēdzienu "lauki" vai kovbojiem u.t.t. Tā tas īsti nav. Kantrī mūzikas pirmsākumi ir meklējami Amerikas dienvidaustrumu štatos - tā bija balto cilvēku mūzika atšķirībā no blūza (redz, nonācām arī pie rasēm). Un tad nu jau no Amerikas pilsoņu kara laikiem šos Konfederātu štatus sauca vienā vārdā par Country. Un ja cilvēks teica - "I'm from Country" tas nenozīmēja, ka viņš ir no laukiem, bet gan no Dienvidiem. Un tieši no šī Country aizguva savu nosaukumu attiecīgā mūzika. Tad nu paši spriediet, cik daudz un kurā vietā būs vai nebūs kantrī.
1. Apr, 15:07
Rolands Millers: Tas ir oficiālais definējums, kas ir daudz maz vienāds visos avotos. To protams var traktēt dažādi, bet es pieturos pie viedokļa, ka kantrī ir Amerikā radīta (Amerikas) mūzika, līdz ar to Latvijas grupas var atskaņot kantrī mūziku, nevis to radīt. Zinu, ka ir viedoklis, ka galvenais ir attiecīgi mūzikas instrumenti un skanējums, bet mums būtu jāsāk runāt par raksturīgām amerikāņu melodijām u.t.t.
1. Apr, 15:06
Rolands Millers: Tad nu vēlreiz par kantrī mūziku:
country music is a style and genre of largely string-accompanied American popular music having roots in the folk music of the Southeast and cowboy music of the West, usually vocalized, generally simple in form and harmony, and typidied by romantic or melancholy ballads accompanied by acoustic or electric guitar, banjo, violin, and harmonica.
1. Apr, 15:06
Rolands Millers: Man šī diskusija atgādina laiku pirms 10 - 15 gadiem, kad Latvijā sākās tas "kantrī" bums un mēs ar šīs lapas veidotāju Aigaru Liepiņu diskutējām, kas ir kantrī mūzika un vai Latvijā teorētiski var būt kantrī mūzika. Pateicoties šai diskusijai arī tika izveidota šī mājas lapa, kurā tad nu Aigars centās izglītot kantrī mūzikas interesentus un liels paldies viņam par to. Pats zinu cik grūti ir uzturēt pie dzīvības tik ilgi, kādu lapu.
1. Apr, 15:04
Dzintra Rozīte: Ja nepatīk, ka prognozēju, ka māte un meita Harmsas dziedās arī duetu,tad ziniet, ka izsecinu to no piedāvātās programmas. Uzsaukšu Daigai šampanieti, ja viņas nedziedās duetu vai ''viena + otra'' . Informācijas jau pagaidām nav! Jonny ir laba, tas galvenais. Festivālu organizatoru vaina - vajag laicīgi publicēt informāciju par māksliniekiem. Un še nu laikam Bauska ir čaklāka.
1. Apr, 14:49
Jānis: Nervus, Dzintra, vajag saudzēt! Un ja Jums ir pierādījumi, kur tas Otrs, to Vienu ir nolicis, tad ievietojiet linku, ne taisat te tirgus placi.
Piekrītu, ka aizskart cilvēka privātās dzīves telpu (proti, kurš ar kuru guļ) nav Jūsu darīšana pat tad ja Jums tas rūp. Bet ja tas Jums rūp, kurš ar kuru, tad Jūsu īpatnība ir vēl savdabīgāka. :D
1. Apr, 14:42
Dzintra Rozīte: MELNAJAM: beidziet baumot- es neesmu festivāla rīkotājs un šeit nav nekādu oficiālo viedokļu, vai tad tik daudz nav skaidrs?
,
1. Apr, 14:37
Dzintra Rozīte: Daigai: ''2-man ir dēls-dejotājs,pēc jūsu teorijas mums vajadzētu dejot duetā.Nezinu no kurienes tik jocīga duetu veidošana. A.Jackson,u.c. arī šad tad dzied ar citiem māksliniekiem,bet tos neviens nesteidzas dēvēt par duetu.
Ja kaut kas ir patiesi labs, to nav iespējams noniecināt''.
Pati saprotat, ko rakstāt? Ja vēlaties izpausties konkrēti pret mani jebkādā veidā, varbūt tā rūpīgāk virknējiet domu graudus. Par dejošanu nerunāsim. Šķiet, es jūs atpazinu...
1. Apr, 14:31
Dzintra Rozīte: Melnajam. Pret cilvēkiem izturos tā, kā viņi pret mani. Kādēļ vieni var ieņirgt un ir OK, bet citiem jāklusē? Kādēļ viens festivāla organizators var publiski noniecināt citu festivālu, bet jūs uz vārda ticat un nepamanāt šo reklāmas triku un nenosodāt TO? Par orientācijām - IR gan mana daļa, jo man rūp šīs valsts nākotne. Savus uzskatus netaisos mainīt un slēpt. Nevienu neesmu nosaukusi ne par nejēgu, ne par stulbu. Ja jūs tā jūtaties, tad tā nu nekādi nav mana vaina.
1. Apr, 14:26
Melnais: O,o.. Nu jau ir stipri par traku, nepietiek, ka Rozīte visus ir nosaukusi par nejēgām, pēdējā komentārā parādās konkrētas rasisma iezīmes. Dzintra, Jums nav kauns par sevi, ko Jūs atļaujieties. Jūs noniecināt cilvēkus, un kas Jums par daļu, kādai rasei, reliģijai, vai kādas seksuālās orientācijas viņi ir. Tā nu nekādi nav jūsu darīšana. Kauns par tādu Bauskas rīkotāju oficiālo viedokli. KAUNS.
1. Apr, 13:42
Anna: Piekrītu Aivaram!Tas ir kautkāds ārprāts!Nav tai grāmatu lasītājai viss kārtībā ar...Pati visus pazemo un tad meklē vainīgos,kuri nesaprot Rozītes kundzes pareizo kantri muziku.Pretīgi!
1. Apr, 13:41
Daiga, dejoju 45gadus: Dzintra,Jūsu pašas pārliecībai, par to ko derat ir nulles vērtība.Jūsu pamatotie kompleksi spraucas ārā ik uz soļa.
1-Es Jūs neesmu atbalstījusi.Ir bijusi iespēja redzēt Jūs strādājam,piedodiet,bet nav tas līmenis,kādam pati sevi piedēvējat un kas saistītu mani.Tāpēc rosinātu Jūs pilnveidoties un kritiski izvērtēt savu pieeju dejai.Deja,dziesma,māksla nav grāmatās apgūstama māksla,tā ir ar sirdi un prātu pieņemts dzīvesveids.
2-man ir dēls-dejotājs,pēc jūsu teorijas mums vajadzētu dejot duetā.Nezinu no kurienes tik jocīga duetu veidošana. A.Jackson,u.c. arī šad tad dzied ar citiem māksliniekiem,bet tos neviens nesteidzas dēvēt par duetu.
Ja kaut kas ir patiesi labs, to nav iespējams noniecināt ;)
1. Apr, 13:32
Dzintra Rozīte: Es nojaušu, kuri ir tie ieņirdzēji, ''kantri piekritēji''. Reizēm kauns, ka vienā pasākumā jāuzturas kopā ar šiem ieņirdzējiem. Paldies visuaugsrajam, ka Bauskai ies secen šī seksuālo minoritāsu publika! Nabaga Ogre! Īsti kantri pazinēji neieņirdz ne par vienu, jo kantri ir diezgan smalka un arī emocināli bagāta mūzika. Bet ieņirg jau var par visu, tikai tā ir vājuma pazīme. Vēl viens apliecinākums tam, ka Latvijas ''īstajiem kantristiem'' (kāda ir definīcija šim pazīmējumam?)ar kantri maz sakara. Kantri dzīvesveids - kā tas izpauža Latvijā. Interesanti būtu uzzināt. Cepuru kolekcija? - par maz...zem tās cepures jābūt gudrai galvai. Un grāmatas vajag lasīt!
1. Apr, 13:27
Aivars Pakalns: Paldies Dzintrai Rozītei! Pateicoties viņai mēs ar draugiem esam izlēmuši pilnīgi noteikti braukt uz Ogri! Ja Bauskas festa organizēšanā piedalās tāda persona kā Rozītes kundze,pāriet vēlēšanās turp doties!Nevēlamies justies kā otrās šķiras ļautiņi! Paldies,ka "atvērāt" mums acis!
1. Apr, 13:25
Dzintra Rozīte: Ja atceramies, par ko ir stāsts, tad par to, ka viena festivāla organizators otru festivālu medijos izsludināja par Šlageru. Tas bija nejauki, jo pašam jau nekas labāks nebūs, jo programmas līdzīgas. Kā Ogres organizatoriem patiktu, ja pa radio, piemēram, Bauskas organizatori pateiktu, ka Bauskā būs kantriskāka un latviskāka publika, bet Ogrē būs daudz gadīijuma publikas un 'pārsvarā ieradīsies krievu publika. Patiktu? Tā ka nav te ko fanot par paši nezinat ko, bet jau paspēj medijos Bauskas festivālu noniecināt.
1. Apr, 13:13
Ilzītei...milu kantrī: Ilzīt, jūtu, ka esi pozitīvs cilveks! Atrodas cilvēks, kurš grib visus nozombēt, un likt saprast, ka mums LV iedzīvotājiem nav saprašanas no kantrī mūzikas :))
Dzintrai nav ne jausmas, kas ir domāt kantriski, klausīties kantrī mūziku varu no rīta līdz vakaram! Analizēt, savās domās kas, kur un ar ko...bet ne jau šajā lapā izlikt savas personīgās domas, par kurām ieņirdz vairums kantī piekritēji :)) Kantrī ir dzīves veids! Tapēc nav jāpasūta internetā grāmatas, lai to studētu...patīk klausos, baigi patīk...māte gugle, māku lasīt
Aidā uz Ogri!!!
Dzintra...pasūti grāmatu laicīgi. Savādāk iekavēsi. CMA tik daudz junumu, ka izdevēji nespēj štancēt...atpaliec :))
1. Apr, 0:02
Dzintra Rozīte: Daiga, aicinu uz kādu no LLKVDA vai WCDF sacensībām, jo, kā nojaušu, jo esat par line dance stereotipu varā, kas tiek kultiveti visos iespējamos veidos gan no preses gan deju pasniedzējiem, kas neko labu nav redzējuši.
P.S. Grāmatu par dejas pamatiem arī esmu lasījusi. Nav jau tik traki ar ''tiem līnijdejotājiem''. Tikai nevajag par visiem spriest vienādi, jo diez vai mēs esam tikušās, jo citādi jūs tā nerakstītu.
31. Mar, 15:59
Dzintra Rozīte: Speciāli Ilzītei.
No interneta.
Meet Singer, Songwriter Joni Harms & Daughter Olivia Harms
Domājat, ka nebūs duets? Viena ģimene tomēr...Nav jau tik svarīgi, lai katra dziedātu savā dienā, bet es arī sekoju mūzikas jaunumiem. Nu ir Olīvijai debijas albums, bet mamma nenoliedzami ir slavenākā no abām.Šis noteikti būs interesants priekšnesums. Žēl, ka netieku... Labu vakaru visiem, UN - labi, ka še vēl kāds piekrīt, ka klasika visam pamatā, jo citādi sūrie kantri dejotāji ik pa brīdim atļaujas par līnijdejotājiem paironizēt. Paldies, Daiga, par atbalstu, jo man tiešām tas bija nepieciešams.
,
31. Mar, 15:37
Dzintra Rozīte: Ilzīt, varbūt ir kur vairāk info par abām Harmsām, pagaidām atradu šo duetu. Būtu pateicīga, ja kāds ieteiktu, kur atrast vairāk informācijas. Tā kā programmā abaas dziedātājas ir blakus, tad secinu, ka dziedās arī duetā -
https://www.youtube.com/watch?v=3YjCVCSfEAM. Kur esmu kļūdījusies, Ilzīt.
31. Mar, 15:21
Dzintra Rozīte: Sveika Daiga! Pilnīgi pareizi. Ne jau velti mani dejotāji starptautiskās sacensībās ieņem labas vietas, JO klasika ir pamatā! Pēc kā jūs spriežat par manu nodarbību kvalitāti? Vai esat kādā bijusi?
31. Mar, 15:14
Ilzīte: Jums, Dzintra, pašai zināšanas klibo, cik nu es nejēga,Jūsuprāt, vispār saprotu, bet duetu no divām māksliniecēm spēju (iespējams) atšķirt. Nezināju ka Joni Harms un Olivia ir duets. Līdz šodienai uzlūkoju un klausījos viņas, kā divas individuālas mākslinieces. Bet ko nu man pret tik pašpārliecinātu organizatori iebilst!
31. Mar, 15:00
Daiga, dejoju 45gadus: Dzintra!Ja jau visi ir tik lieli nezinīši, vai drīkst Jums pajautāt.Kāpēc Jūsu dejotājiem pamatos nav ielikta klasika? Jo, ja Jūs pie visa pieietu atbildīgi un pēc grāmatām, tad zinātu, lai sasniegtu patiešām labus rezultātus, jebkuru deju dejotājam ir jābūt klasiskas pamatiem.Tā vismaz Jūsu piesauktās grāmatas raksta. Savukārt dzīvē skatoties, to tiešām var pamanīt pa gabalu - ir, vai nav. Skolojiet labāk savus dejotājus, un nevajag vienmēr būt visām pudelēm par korķi. Nevajag meklēt skabargas citu acīs,un neredzēt baļķi savējā.Lai Jums veicas.
31. Mar, 14:51
Dzintra Rozīte: 2 interesants fakts: Reiz kādai populārai LV kantri dziedātājai pajautāju, kādēļ viņa neizpilda kādu dziesmu cajun stilā. Viņa man atbildēja - kas tas ir?
31. Mar, 14:28
Dzintra Rozīte: Interesants fakts: nesen vadīju ''korporatīvo'' kantri stilā. Iepazinos ar mūziķi, kas sacer dziesmas. Paklausījos vienu viņa gabalu, ko U.O. bija izbrāķējis ar tekstu - ''tas nav kantri''. Dziesma bija ideālā country 2 step ritmā, vienā no vispopulārākajiem country mūzikas ritmiem. Par ko te vispār runājam... Nav piedodama neprofesionālaq attieksme pret lietām, par kurām esi uzņēmies eksperta lomu.
31. Mar, 14:20
Dzintra Rozīte: Ja paskatās reklāmas, tad tieši OGRI atbaalsta šlāger tv. Kur tad ir tas krutais country? Ja paskatās programmu, tad divu solīto ASV mākslinieku vietā galu galā ir duets.
Ilzīti un Co aicinu uz atklāatu sarunu pie alus kausa, bet diez vai tiksiet pāri saviem kompleksiem. Ērtāk ir sēdēt pie datora un meklēt zemtekstus starp rindiņām.
31. Mar, 12:35
Dzintra Rozīte: Kā jau minēju, abos festivālos ir pa dažiem interesantiem piedāvājumiem. Bet ir arī tādi mūziķi, kuriem kantri festivālā nevajadzētu dziedāt. Bet diez vai mūsu publika maksās 50 vai 100 eiro par biļeti, lai organizatori varētu uzaicināt lilu skaitu svešzemju mākslinieku. Atliek organizēt to, ko Latvijas skatītājs var ''pacelt''. Un ir fakts, ka daudziem ,it kā kantri cienītājiem un it kā kantri mūzikas izpildītājiem liekas, ka uzliekot bolo un attiecīgu platmali esi ''gatavs'' country. Man nepatīk, ka cīnoties par skatītāju, organizatori blefo.
31. Mar, 12:18
Osamrita: Hei-hei !Braucam uz Ogri, tur būs interesanti. Jaunas lietas intriģē.
26. Mar, 0:03
Romāns Zaļaiskalns: Mācaties,mācaties,Rozītes kundze!Kopā ar Apvedceļu un Jātnieku -īsteniem vesterna un kantry muzikas izpildītājiem!Laikam būs vien jāpārdod mani palielie kantrymuzikas disku krājumi un jāiet pirkt tās gudrās grāmatas!Savādāk ,kā redzu no Jūsu teiktā -ne sūda nesaprotu no tās kantry padarīšanas!
21. Mar, 22:13
Ilzīte: Ņemot vērā, ka Jūs mani nosaucat jau atkal par stulbu, un runājot kā no mācību grāmatas! Ne Jums mācīt kantrī mūzikas cienītājus, pazinējus, tādus, kas tikai mācās to darīt, ne viņus saskaitīt. Līdz kundzei Jums, kundzīt, tik pat tālu, kā man līdz kantrīmūzikas pazinējai. Tad atļausimies katra palikt pie sava viedokļa.
21. Mar, 21:55
Dzintra Rozīte: Ļoti ceru, ka Bauskas festivāls attīstīsies par (teikšu atkal tā, kā Ilzītei nepatiks) par inteliģentu un solīdu mūzikas un kantri western stila festivālu.Un nav ko apvainoties par ''vienkāršo apmeklētāju'', jo es bez kompleksiem sevi tādiem pieskaitu, jo man vēl daudz jāmācās, lai izzinātu vairāk šīs Amerikas bāgātās mūzikas saknes un nianses. Un vēl , Ilzīt, es neesmu kundzīte, lūdzu uzrunājiet mani par kundzi.
21. Mar, 21:12
Dzintra Rozīte: Cien, Ilzītes kundze! Jums varbūt ir dati, cik Latvijā ir kantri mūzikas pazinēju un cienītāju? Padalieties! Darbojos šai jomā jau daudzus gadus un pagaidām tādu īstu lietpratēju ir varbūt kādi 20. Ir cilvēki, kuriem patīk viena vai otra grupa,dziesma, mūzikas stils . Latvijā kantri mūzika rasties nevar, var sacerēt latviešu dziesmas kādā no populārajiem kantri mūzikas stiliem vai arī mūsu grupas būt kantri mūzikas izpildītāji. Un tas viss ir lieliski un publikai patīk. Ļoti ceru, ka visu kantri festivālu kvalitāte augs. Lai ir kaut 5 kantri festivāli, ka tik publika būtu. (1. daļas beigas)
21. Mar, 21:11
Ilzīte: Citējot Rozītes kundzi, kas arī viena no Bauskas festivāla "stutēm" - "Diezgan droši varu teikt, ka par kantri mūziku ''vienkāršajam'' festivālu apmeklētājam ir ļoti maz zināšanu" - Mēs tiešām brauksim uz festivālu, kura rīkotājs par lielāko apmeklētāju daļu izsakās, ka esam galīgi stulbi? Paldies, ka tagad zinu, ko par mani domā viena par mēru pašpārliecināta kundzīte!
20. Mar, 23:07
Dzintra Rozīte: Latvijā neliels cepiens par Bauskas kantri festivāla organizatoru ''šķiršanos'' un līdz ar to nejēdzīgi saukļi par ''īsto'' un ''neīsto'' kantri mūziku. Diezgan droši varu teikt, ka par kantri mūziku ''vienkāršajam'' festivālu apmeklētājam ir ļoti maz zināšanu.Iesaku pasūtīt internetā grāmatas un sekot ASV topiem.
Ieskatam - labākās kantri dziesmas februārī. Ticiet man, uz festivālu, kur būtu tikai kantri mūzika, izslēdzot Latvijas grupas, publika neietu. Tā kā viss tas cepiens kurā no festivāliem būs vairāk KANTRI, Bauskā vai Ogrē, ir gauži nevietā, jo abi festivāli ir stipri līdzīgi no programmas viedokļa. Ja nu vienīgi vairāk ASV karogu vai siena baļlu būs vienā vai otrā.
17. Mar, 14:09
Kaut kā stulbi: Ko tur daudz, komentāri viens par otru gudrāki, tikko viens apgalvoja, ka Latvijā neviens nespēlē kantrī (pie iepriekšējā raksta), nu nākošais, ka visi.Tāpēc ir tik jautri visos iegriežam vasaru festivālos, visi domā, ka ir "Dievi" un laiž uz fonogrammām ka žvīkst. Forši pasākumi, jo ko nu latvietis jau neko labāku nav pelnījis.;)
9. Feb, 15:17
LR1 -> LR2 klausitājai: Interesanti,kāpēc kāds ir iedomājies sevi uzstādit par "īstās" kantrī muzikas pazinēju?Atļausiet pavaicāt-kur definēts neapstridamais "kantrī",vai "ne-kantrī" jēdziens? Izklausās,ka viens otrs ozoliņfans jau te sajuties kā dievs LV debesīs. Pēc šadiem kritērijiem varbūt Belamy Brothers arī jāievieto šlāgesristu kategorijā,jo īsto Country spēle tikai Cash vai vēl Nelsons..?
9. Feb, 14:37
LR1 klausītāja: Nedaudz otras puses viedokli var dzirdēt 09.02. LR1 Labrīt raidījumā, 6:50 Ja vērts ir paklausīties Apvedceļu kantrī versijā. Rodas jautājums, kāpēc tikai Apvedeļš un Jātnieks, varbūt vēl ir grupas, kuras piestrādājot pie savām dziesmas naski var tās pārveidot kantrīversijā?!Apbrīnojami viegli spēlējams mūzikas paveids tas kantrī! Kantrī grupas Latvijā gadiem slīpē, mācās, klausās, pārveido savas dziesmas, lai pietuvotos šim žanram, bet te, izrādās to var paveikt pāris mēnešos. Kuri no viņiem ir muļķi? Kuri ir un kuri nav pelnījuši cieņu un vēlmi viņu darbus klausīties? Un vai tā mazliet nav rīkotāju necieņa pret klausītāju, ar domu - tāpat jau nējēgs, kas ir kas?
9. Feb, 13:19
Country fans: Jāni, Latvijas country mūzikas "pazinējiem" ir problēmas ar stila izpratni. Lielājkajai daļai vienīgā vieta, kur dzirdēt country ir Bauskas festivāls, šļāgeraprauja un varbūt kādas country grupas zaļumballe. Ļoti maza daļa ir tādu, kas klausās, piemēram, ASV country radio vai ko līdzīgu.
9. Feb, 12:02
ZZ top: Jāni Tu neesi mūziķis!
8. Feb, 23:25
Jānis: bet var būt organizatoriem tomēr vajag uzņemties atbildību arī par katras grupas repertuāru. Ja jau country ar lielo burtu, tad izglītosim publiku, turēsim tīru stilu, nesapludināsim šo festivālu kopā ar pārējiem. Country Bauska ir īpašs un tādam tam jābūt!!
Kādus gadus atpakaļ bija labāko šī stila grupu apbalvošana. Kur tā ir pazudusi?
Ja kas, countryBauska.lv ir ne tikai pagājušā gada cenas telšu pilsētiņā, bet arī pagājušā gada datumi ;)
8. Feb, 23:05
Pievieno savu komentāru
Copyright © www.CountryMusic.lv v5 2007-2016 | |